Ve vzduchu je benzín. Motor běží na plné otáčky. Začíná působit ryzí síla. Showtime pro BMW S 1000 R. Zvenku dynamický roadster, uvnitř DNA superbiku. Podvozek a motor v sobě totiž mají geny RR. Ultra agilní, ultra precizní. 165 PS od 195 kilogramů. Ještě sofistikovanější, ještě útočnější. Poprvé s volitelným M paketem a také M barvami a M karbonovými koly. Připraven na vrcholnou výzvu. #NeverStopChallenging.
VZBUZENÍ REBELIE.
| Typ konstrukce | Olejem/vodou chlazený čtyřválcový čtyřtaktní řadový motor se čtyřmi ventily na válec |
| Vrtání x zdvih | 80 mm x 49,7 mm |
| Zdvihový objem | 999 cm³ |
| Jmenovitý výkon | 121 kW (165 k) při 11 000 ot./min |
| Max. točivý moment | 114 Nm při 9 250 ot./min |
| Kompresní poměr | 12,5 : 1 |
| Příprava palivové směsi | Elektronické vstřikování / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu |
| Čištění výfukových plynů | Třícestný řízený katalyzátor |
| Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
| Spotřeba na 100 km podle WMTC | 6,2 l |
| Emise CO2 podle WMTC | 144 g/km |
| Druh paliva | Super plus bezolovnatý (max. 5 % etanolu, E5) / ROZ 98 / 93 AKI |
| Generátor | Alternátor s permanentními magnety 450 W (jmenovitý výkon) |
| Baterie | 12 V / 8 Ah, bezúdržbový |
| Spojka | Vícelamelová spojka v olejové lázni (antihoppingová spojka), mechanicky ovládaná |
| Převodovka | Šestistupňová převodovka s konstantním záběrem, integrovaná ve skříni motoru |
| Sekundární pohon | Řetěz 525, 17/45 |
| ASC (kontrola trakce) | DTC |
| Rám | Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem |
| Vodicí prvky / pružící prvky předních kol | Obrácená teleskopická vidlice s průměrem 45 mm, předpínání pružiny a nastavitelný zpětný útlum a komprese |
| Vedení zadního kola/odpružení | Hliníková dvouramenná kyvná vidlice, Full-Floater Pro, centrální pružinová vzpěra, nastavitelný zpětný útlum a komprese tlumiče a nastavitelné předpětí pružiny |
| Pérování vpředu/vzadu | 120 mm / 117 mm |
| Rozvor | 1 450 mm |
| Závlek kola | 96 mm |
| Rejdový úhel hlavy | 65,8° |
| Kola | Hliníková litá kola |
| Rozměry ráfku, přední | 3,50 x 17" |
| Rozměry ráfku, zadní | 6,00 x 17" |
| Pneumatika, přední | 120/70 ZR 17 |
| Pneumatika, zadní (s M koly) | 190/55 ZR 17 (200/55 ZR 17) |
| Brzda, přední | Dvoukotoučová brzda o průměru 320 mm, čtyřpístové fixní třmeny |
| Brzda, zadní | Jednokotoučová brzda o průměru 220 mm, dvoupístový pevný třmen |
| ABS | BMW Motorrad Integral ABS, částečně integrální |
| Výška sedla | 830 mm, (SA sedlo řidiče nízké: 810 mm, SA sedlo řidiče vysoké: 850 mm) |
| Délka podsedlového oblouku, standardně | 1 835 mm, (SA sedlo řidiče nízké: 1 815 mm, SA sedlo řidiče vysoké: 1 858 mm) |
| Použitelný objem nádrže | 16,5 l |
| z toho rezervní objem | cca 4 l |
| Délka | 2 090 mm |
| Výška (bez zrcátka) | 1 115 mm |
| Šířka | 812 mm |
| Pohotovostní hmotnost v pojízdném stavu, s plnou nádrží 1) | 199 kg (s M paketem včetně M karbonových kol: 194 kg1) |
| Maximální přípustná celková hmotnost | 407 kg |
| Užitečné zatížení (při standardní výbavě) | 208 kg |
Light white/M Motorsport

Racing red

Styl Sport

