Dynamický roadster využívající technicku S 1000 RR: S 1000 R.

Tento výjimečný vysokovýkonný motocykl s nízkou hmotností, závodním ABS, ASC a jízdními režimy okamžitě stanovil nová měřítka v segmentu dynamických roadsterů.


 

 

   

Adam Bajer


 

Pavel Cihlář


 

Mobil: 725 036 248

Mobil: 603 882 604

E-mail: adam.bajer@renocar.cz

E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

   
   

S 1000 R


Nekompromisní dynamika

 

Na BMW S1000R asi nejvíce sedí označení Streetfighter  - pojem, který vznikl přestavbami ze supersportovních motocyklů na tzv. naháče.
I zde BMW použilo motor ze supersportovní S1000RR, pro zlepšení dynamiky ve středním otáčkovém pásmu však snížilo maximální výkon z 200 na 160HP. Výsledkem je mimořádně ovladatelný, výkonný motocykl, který je předurčen pro zábavu v ryze sportovním duchu.

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Typ Vodou chlazený řadový čtyřtaktní čtyřválcový motor, čtyři ventily na válec, dvojitá vačková hřídel
Vrtání x zdvih 80 mm x 49,7 mm
Zdvihový objem 999 cm³
Max. výkon 121 kW (165 k) při 11 000 ot./min
Max. točivý moment 114 Nm při 9 250 ot./min
Kompresní poměr 12,1 : 1
Řízení paliva/motoru Elektrické vstřikování paliva
Kontrola emisí Emisní standard EURO 4, HP titanový zadní tlumič
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km na základě WMTC 6,7 l
Typ paliva Prémiový bezolovnatý benzin, 95 – 98 oktanů (RON) (regulace klepání; jmenovitý výkon při použití paliva Natural 98)
Elektrický výkon
Alternátor 406 W
Baterie 12 V/9 Ah, bezúdržbová
Převody výkonu
Spojka Vícelamelová mokrá spojka, anti-hopping, mechanicky ovládaná
Převodovka Šestistupňová převodovka s přímým ozubením
Sekundární pohon Řetěz 17/45
Podvozek / brzdy
Rám Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem
Vedení předního kola/odpružení Upside-down vidlice, průměr 46 mm, nastavitelná tuhost i útlum
Vedení zadního kola/odpružení Hliníkové kyvné rameno, středová pružinová vzpěra, nastavitelná tuhost i útlum
Dráha pružiny, vpředu/vzadu 120 mm/120 mm
Rozvor kol 1 439 mm
Závlek 98,5 mm
Rejdový úhel hlavy 65,2°
Kola Hliníkový odlitek
Rozměry ráfku, přední 3,50 x 17"
Rozměry ráfku, zadní 6,00 x 17"
Pneumatika, přední 120/70 ZR 17
Pneumatika, zadní 190/55 ZR 17
Brzda, přední Dvoukotoučové brzdy, průměr 320 mm, plovoucí kotouče, radiální čtyřpístové pevné třmeny, tloušťka 5 mm
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 220 mm, jednopístové plovoucí třmen, tloušťka 5 mm
ABS BMW Motorrad Race ABS, částečně integrované, přepínatelné
Rozměry / hmotnosti
Délka 2 057 mm
Šířka (včetně zrcátek) 845 mm
Výška (bez zrcátek) 1 228 mm
Výška sedla při hmotnosti nenaloženého motocyklu 814 mm (komfortní sedlo (příslušenství): 840 mm)
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu 1 805 mm (komfortní sedlo (příslušenství): 1 865 mm)
Hmotnost prázdného motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi 205 kg 1)
Max. přípustná hmotnost 407 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou) 202 kg
Užitný objem nádrže 17,5 l
Z toho rezerva cca 4 l
 
1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

 

STANDARDNÍ VÝBAVA


Výbava

  • ABS
  • ASC (kontrola trakce)
  • HP titanový tlumič výfuku
  • Dvoudílné sedlo (výška sedla: 814 mm; délka podsedlového oblouku: 1 805 mm)
  • Jeden klíč pro zapalování, řízení, hrdlo palivové nádrže a zámky sedel
  • Integrovaný zámek zapalování a řízení
  • Nastavitelná páčka ruční brzdy
  • Malý úložný prostor s palubním nářadím pod sedlem spolujezdce
  • Palubní literatura


Zvláštnosti

  • Nová zadní část hlavního rámu shodná s S 1000 RR
  • Úprava s redukovanými stranami
  • Asistent řazení Pro
  • Hliníková nádrž
  • Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová, mechanicky ovládaná
  • Odstranitelný nosič poznávací značky
  • 2 jízdní režimy „Rain“ a „Road“, každý s ASC (automatické řízení stability)
  • Funkce „Best Lap in Progress“ (Jízda nejlepšího kola) pro aktivní trénink na závodní dráze

 


Elektrický systém

  • Systém trvale rozsvícených světel a výstražných světel
  • Světlomety a dálkové světlomety, asymetricky uspořádané
  • Multifunkční stmívatelný displej s 5 oddíly (ukazatel rychlosti s počítadlem kilometrů, počítadlo ujeté vzdálenosti, hodiny, časomíra kol, analogový otáčkoměr, zobrazení aktuální rychlosti a dojezdu); dva standardní jízdní režimy „Road“, v kombinaci s dynamickou kontrolou trakce (DTC) a jízdními režimy Pro (2 režimy Plus, z ASC se stane DTC, ABS Pro, s řízením startu a omezovačem rychlosti pro průjezd v boxech. Z Dynamic Pro se stane režim USER a lze jej nakonfigurovat); statistické funkce pro závodní dráhu, jako je průměrný podíl přidávání plynu a brzdění, počet řazení (Vmin/Vmax), funkce zmrazení; programovatelná kontrolka řazení, funkce „Best Lap in Progress“
  • 406W třífázový generátor
  • Pádové čidlo
  • Sběrnice CAN spolu se systémem jednoho spojení (Single Wire System - SWS)
  • Elektronický imobilizér
  • Diagnostické rozhraní
  • Kouřově šedé ukazatele směru a zadní světlo LED
  • Vylepšená čitelnost přístrojového panelu
  • Úprava náklonu
  • Konektor na kabel OBD  

Zvol si svůj styl

  • Šedá Catalano
     

  • Motorsport
     

  • Závodní červená Racing red/černá metalíza Black Storm

 

Nabídka skladových vozidel

S 1000 R

Cena s DPH  376 500 Kč
Stav tachometru 2474 km
Datum první registrace 27. 3. 2019

S 1000 R

Cena s DPH  363 500 Kč

Pokud jste si nevybrali...