Když superbike, tak bez kompromisů.

A tady ho máme – závodní výkon, nejmodernější technologie.

Hliníkový podvozek, radiální brzdy, super závodní design s přední částí dole a zadní nahoře, ostré barvy, zatím nepřekonaná kombinace elektronických systémů.



 

   

Pavel Cihlář


 

Adam Bajer


 

Mobil: 603 882 604

Mobil: 725 036 248

E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

E-mail: adam.bajer@renocar.cz

   
   

 

S 1000 RR


Ikona mezi superbiky

 

Supersport s fascinujícím výkonem bez kompromisů, který už několik let udává trend v této kategorii motocyklů.
Oslnivý není jen výkon motoru a brzd, ale také příkladné chování podvozku, které nabízí na supersport nezvykle intuitivní ovládání.

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Typ Vodou/olejem chlazený čtyřválcový čtyřtaktní řadový motor, čtyři titanové ventily v každém válci, nastavitelné váčkové hřídele sání BMWShiftCam
Vrtání x zdvih 80 mm x 49,7 mm
Zdvihový objem 999 cm³
Jmenovitý výkon 152 kW (207 k) při 13 500 ot./min
Max. točivý moment 113 Nm při 11 000 ot./min
Kompresní poměr 13.3:1
Příprava paliva Elektronické vstřikování, proměnlivá délka sacího potrubí
Řízení emisí Řízený třícestný katalyzátor, dle normy EU-4
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost 299 km/h
Spotřeba na 100 km na základě WMTC 6,4 l
Emise CO2 podle WMTC 149g/km
Typ paliva Super(plus bezolovnatýbenzín, oktanové číslo 95-98 (RON) (regulace; udávaný výkon u 98 RON)
Elektrický systém
Alternátor 450 W
Baterie 12 V/8 Ah, bezúdržbová
Převod výkonu
Spojka Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, mechanicky ovládaná
Rychlosti Šestirychlostní převodovka s rovným ozubením
Sekundární pohon Řetěz 525 17/45
Kontrola trakce DTC
Podvozek / brzdy
Rám Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem
Vedení předního kola/odpružení Obrácená teleskopická vidlice, průměr 45 mm, zpětný útlum/komprese tlumiče nastavitelné, nastavitelné předpětí pružiny
Vedení zadního kola/odpružení Hliníkové dvoustranné kyvné rameno, středová rozpěrka pružiny, nastavitelný zpětný útlum a komprese tlumiče
Zdvih pružiny, přední/zadní 120 mm/117 mm
Rozvor kol 1 441 mm
Závlek 93,9 mm
Rejdový úhel hlavy 66,9°
Kola Z hliníkové slitiny
Rozměry ráfku, přední 3,50 x 17"
Rozměry ráfku, zadní 6,00 x 17"
Pneumatika, přední 120/70 ZR 17
Pneumatika, zadní 190/55 ZR 17
Brzda, přední Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, radiální čtyřpístové fixní třmeny 4,5 mm
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 220 mm, jednopístový plovoucí třmen
ABS Částečně integrální ABS BMW Motorrad Race
ABS Pro AABS Pro s různým nastavením v režimech Rain, Road Dynamic, v režimu Race bez ABS Pro
Rozměry / hmotnosti
Šířka (včetně zrcátek) 848 mm
Výška (bez zrcátek) 1 151 mm
Délka 2 073 mm
Výška sedla v pohotovostní hmotnosti 824 mm
Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti 1 827 mm
Hmotnost prázdného motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi 197 kg (M-packet 193,5 kg) 1)
Suchá hmotnost 175 kg (M-packet 173,3) bez baterie
Max. přípustná hmotnost 407 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou) 210 kg
Užitný objem nádrže 16,5 l
z toho rezerva přibližně 4 l
 
1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

STANDARDNÍ VÝBAVA


Výbava

  • Dvoudílné sedlo (výška sedla: 824 mm/délka podsedlového oblouku: 1 827 mm)
  • Jeden klíč pro zapalování, řízení, hrdlo palivové nádrže a zámky sedel
  • Integrovaný zámek zapalování a řízení
  • Nastavitelná páčka ruční brzdy
  • Malý úložný prostor s palubním nářadím pod sedlem spolujezdce
  • Palubní literatura

Zvláštnosti

  • Hliníková nádrž
  • Vícekotoučová spojka v olejové lázni, antihoppingová, mechanicky ovládaná
  • Demontovatelný držák poznávací značky
  • 3 nastavitelné jízdní režimy „rain“, „sport“ a „race“; závodní ABS a ASC (automatické řízení stability) BMW Motorrad nastavené pro daný jízdní režim
  • Funkce „Best Lap in Progress“ (Jízda nejlepšího kola) pro aktivní trénink na závodní dráze
  • DTC standardně

 

Elektrický systém

  • Systém trvale rozsvícených světel a výstražných světel
  • Světlomety a dálková světla
  • Multifunkční displej s nastavitelným jasem (tachometr s počítadlem kilometrů, počítadlo ujeté vzdálenosti, hodiny, časomíra kol, analogový otáčkoměr, aktuální rychlost, průměrná spotřeba a zobrazení dojezdu); tři různé jízdní režimy (déšť, sport, závod); statistické funkce pro závodní dráhu, jako průměrné přidávání plynu a brzdění, počet zařazení (Vmin/Vmax), volná funkce, programovatelné světlo řazení s rychlostní výstrahou, funkcí „Best lap in progress“ a zobrazením chyby
  • Pádové čidlo
  • 406W třífázový generátor
  • Sběrnice CAN spolu se systémem jednoho spojení (Single Wire System - SWS)
  • Elektronický imobilizér
  • OBD
  • Kouřově šedé ukazatele směru a zadní světlo LED

 

Zvol si svůj styl 

  • Motorsport

  • Závodní červená

 

Žádné skladové vozy k tomuto modelu nejsou k dispozici

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám