Od 535 000 Kč vč. DPH.
Precizně vyladěný na výkon: Vedoucí pozice RR závisí na milimetrech.
Proto superbike neustále vyvíjíme: od nového aerodynamického obložení s winglety přes blatník předního kola s M Brake Ducts po výkonnostní detaily,
jako je sportovní plynová rukojeť, která zkrátila dráhu plynu o 14°. S jízdním režimem Pro již v sériové výbavě nyní budete mít jakoukoli situaci pod kontrolou.
Cíl byl, je a bude vždy jasný: čelní startovní pozice – #NeverStopChallenging.
Videoprezentace BMW S 1000 RR
PŘEKONEJTE SAMI SEBE.
|
Jmenovitý výkon |
154 kW (210 k) při 13 750 ot./min. |
|
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor |
|
Typ konstrukce |
Vodou/olejem chlazený čtyřválcový řadový motor se čtyřmi titanovými ventily na válec a variabilním ovládáním vačkových hřídelí sání BMW Shiftcam |
|
Vrtání x zdvih |
80 mm x 49,7 mm |
|
Zdvihový objem |
999 ccm |
|
Kompresní poměr |
13,3 : 1 |
|
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí, nastavitelná délka sací trubice |
|
Emisní norma |
EU 5+ |
|
Max. točivý moment |
113 Nm při 11 000 ot./min. |
|
Max. rychlost |
303 km/h |
|
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
6,4 l |
|
Emise CO2 podle WMTC |
149 g/km |
|
Druh paliva |
Super plus bezolovnatý (max. 5 % etanolu, E5), 98 ROZ/RON, 93 AKI |
|
Zrychlení 0–100 km/h |
3,21 s |
|
Alternátor |
450 W |
|
Baterie |
Baterie M Lightweight, 12 V / 5 Ah, lithium-iontová |
|
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, s vlastním posilovačem |
|
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka s přímým ozubením |
|
Pohon |
Řetěz 525 17/46 |
|
ASC (kontrola trakce) |
BMW Motorrad DTC, slide control |
|
Rám |
Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem |
|
Zavěšení předního kola / odpružení |
Obrácená teleskopická vidlice, průměr 45 mm, nastavitelné předpětí pružiny, zpětný útlum / komprese tlumiče nastavitelné |
|
Zavěšení zadního kola / odpružení |
Hliníková spodní kyvná vidlice, Full-Floater Pro, centrální pružicí jednotka, nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelný zpětný útlum a komprese tlumiče |
|
Úhel hlavy řízení |
66,4° |
|
Kola |
Hliníková litá kola |
|
Rozměr ráfku vpředu |
3,50 x 17" |
|
Velikost ráfku vzadu |
6,00 x 17" |
|
Pneumatika vpředu |
120/70 ZR17 |
|
Pneumatika vzadu |
190/55 ZR17 (s M koly: 200/55 ZR17) |
|
Přední brzda |
Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, 4,5 mm, 4pístkové pevné třmeny (5 mm M kola) |
|
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 220 mm, jednopístkový plovoucí třmen |
|
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
120 mm / 118 mm |
|
Závlek kola |
99,8 mm |
|
Rozvor |
1457 mm |
|
ABS |
BMW Motorrad Race ABS (částečný integrál), Brake-Slide-Assist |
|
ABS Pro |
BMW Motorrad ABS Pro (nastavení pro RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE mode) |
|
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
832 mm (sportovní sedlo: 858 mm) |
|
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 845 mm (sportovní sedlo: 1 905 mm) |
|
Využitelný objem nádrže |
16,5 l |
|
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
|
Délka |
2073 mm |
|
Výška |
1205 mm (bez zrcátka, při pohotovostní hmotnosti dle DIN) |
|
Šířka |
848 mm (nad zrcátky) |
|
Suchá hmotnost |
185 kg |
|
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
198 kg1) |
|
Maximální přípustná celková hmotnost |
407 kg |
|
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
209 kg |


