BMW S 1000 XR představuje ultimativní symbiózu výbavy na dlouhé tratě a High Performance sportovního motocyklu.
Můžeš se na něm utkat s tolika zatáčkami, na kolik si troufneš – jízda, která skončí, až ty budeš chtít.
Po vylepšení v rozhodujících místech nyní dosahuje maximálního výkonu 170 k a díky rozsáhlým úpravám přináší více komfortu.
S motocyklem S 1000 XR zažiješ potěšení ze sportovní a suverénní jízdy, a to i na delších trasách.
Takže, na co čekáš? Utiš svůj hlad po adrenalinu a ukaž všem, co dokážeš: #NeverStopChallenging.
Testovací jízda - nové S 1000 XR
V PLNÉ SÍLE - S MAXIMÁLNÍ VÝDRŽÍ
|
Jmenovitý výkon |
125 kW (170 k) při 11 000 ot./min. |
|
Typ konstrukce |
Olejem/vodou chlazený čtyřválcový čtyřtaktní řadový motor se čtyřmi ventily na válec. |
|
Vrtání x zdvih |
80 mm x 49,7 mm |
|
Zdvihový objem |
999 ccm |
|
Max. točivý moment |
114 Nm při 9250 ot./min. |
|
Kompresní poměr |
12,5:1 |
|
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu. |
|
Emisní norma |
EU 5+ |
|
Max. rychlost |
Přes 250 km/h |
|
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
6,2 l |
|
Emise CO2 podle normy WMTC |
144 g/km |
|
Druh paliva |
Super plus bezolovnatý (max. 5 % etanolu, E5), 98 ROZ/RON, 93 AKI |
|
Alternátor |
Alternátor s permanentními magnety 493 W (jmenovitý výkon). |
|
Baterie |
12 V/9 Ah, bezúdržbová. |
|
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, s vlastním posilovačem. |
|
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru. |
|
Pohon |
Řetěz 525, 17/45 |
|
Rám |
Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem. |
|
Zavěšení předního kola / odpružení |
Teleskopická vidlice Upside-Down, průměr 45 mm, zpětný útlum a komprese s elektronickou regulací (Dynamic ESA). |
|
Zavěšení zadního kola / odpružení |
Dynamické odpružení „Electronic Suspension Adjustment“, elektronicky nastavitelné předpětí pružiny, zpětný útlum a komprese tlumiče s elektronickou regulací. |
|
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
150 mm / 150 mm |
|
Rozvor |
1 541 mm |
|
Závlek kola |
118 mm |
|
Úhel hlavy řízení |
64,8° |
|
Kola |
Hliníkové litá kola |
|
Rozměr ráfku vpředu |
3,50 x 17" |
|
Velikost ráfku vzadu |
6,00 x 17" |
|
Pneumatika vpředu |
120/70 ZR17 |
|
Pneumatika vzadu |
190/55 ZR17 |
|
Přední brzda |
Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, 4pístkové pevné třmeny. |
|
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístkový plovoucí třmen. |
|
ABS |
BMW Motorrad Integral ABS (částečný integrál). |
|
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
850 mm (OE snížení: 790 mm) |
|
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1905 mm (OE snížení: 1809 mm) |
|
Využitelný objem nádrže |
20 l |
|
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
|
Délka |
2 156 mm (přes zadní kolo) |
|
Výška |
1 460 mm (bez zrcátka) |
|
Šířka |
850 mm (bez příslušenství) |
|
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
227 kg1) |
|
Maximální přípustná celková hmotnost |
450 kg |
|
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
223 kg |
