S 1000 XR: kříženec mezi endurem a sportovním strojem.

Dokonalý motocykl BMW pro toho, kdo hledá dynamický výkon sportovního stroje, univerzálnost endura a komfort cestovního motocyklu.

Nová S 1000 XR spojuje to nejlepší z těchto světů ve zcela nové podobě.

Ideální pro každého, kdo hledá sportovní styl, který boří zavedená pravidla.
 

 

Adam Bajer

Mobil: 725 036 248
E-mail: adam.bajer@renocar.cz

Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

 

S 1000 XR


Objevte svět. Ryhlejší než dřív.

 

Skloubení cestovního endura a supersportovního motoru se 160HP zní možná trochu kontroverzně, výsledkem je ovšem motocykl, který nabízí neskutečnou jízdní dynamiku.

S 1000 XR oceníte na rozbitých českých silnicích, v alpských serpentýnách, na okruhu i na běžnou turistiku. Vždy je však k dispozici pořádná porce zábavy!

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Typ Vodou chlazený řadový čtyřtaktní čtyřválcový motor, čtyři ventily na válec, dvojitá vačková hřídel
Vrtání x zdvih 80 mm x 49,7 mm
Zdvihový objem 999 cm³
Max. výkon 121 kW (165 k) při 11 000 ot./min
Max. točivý moment 114 Nm při 9 250 ot./min
Kompresní poměr 12,0:1
Příprava paliva Elektrické vstřikování paliva
Kontrola emisí Regulovaný 3cestný katalyzátor s interferenčním potrubím, vyhovuje emisní normě EU4
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km na základě WMTC 6,7 l
Typ paliva Prémiový bezolovnatý benzin, 95 – 98 oktanů (RON) (regulace klepání; jmenovitý výkon při použití paliva Natural 98)
Elektrické systémy
Alternátor 486 W
Baterie 12 V/8 Ah, bezúdržbová
Převod výkonu
Spojka Vícelamelová mokrá spojka, anti-hopping, mechanicky ovládaná
Rychlosti Šestistupňová převodovka s přímým ozubením
Sekundární pohon Řetěz 17/45
Podvozek / brzdy
Rám Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem
Vedení předního kola/odpružení Upside-down vidlice, průměr 46 mm, nastavitelná tuhost i útlum
Vedení zadního kola/odpružení Hliníkové kyvné rameno, středová pružinová vzpěra, nastavitelná tuhost i útlum
Zdvih pružiny, přední/zadní 150 mm/140 mm
Rozvor kol 1 548 mm
Závlek 117 mm
Rejdový úhel hlavy 64,5°
Kola Hliníkový odlitek
Rozměry ráfku, přední 3,50 x 17"
Rozměry ráfku, zadní 6,00 x 17"
Pneumatika, přední 120/70 ZR 17
Pneumatika, zadní 190/55 ZR 17
Brzda, přední Dvoukotoučové brzdy, průměr 320 mm, plovoucí kotouče, radiální čtyřpístkové pevné třmeny
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístkový plovoucí třmen
ABS BMW Motorrad Race ABS, částečně integrované, přepínatelné
ASC Automatická kontrola stability
Rozměry / hmotnosti
Délka 2 183 mm
Šířka (včetně zrcátek) 940 mm
Výška (bez zrcátek) 1 408 mm
Výška sedla při hmotnosti nenaloženého motocyklu 840 mm (HP sportovní sedlo, vysoké (příslušenství): 855 mm; sada pro snížení podvozku (OE): 790 mm) 
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu 1 895 mm (HP sportovní sedlo, vysoké (příslušenství): 1 925 mm; sada pro snížení podvozku (OE): 1 790 mm)     
Hmotnost prázdného motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi 228 kg 1)
Max. přípustná hmotnost 444 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou) 216 kg
Užitný objem nádrže 20 l
Z toho rezerva přibližně 4 l
 
1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

 

STANDARDNÍ VÝBAVA


Výbava

  • Průhledný čelní štít, nastavitelný ve dvou fázích
  • Jednodílné sedlo (výška sedla: 840 mm; délka podsedlového oblouku: 1 895 mm)
  • Jeden klíč pro zapalování, řízení, hrdlo pro plnění paliva a zámky sedel
  • Integrovaný zámek zapalování a řízení
  • Nastavitelná páčka ruční brzdy
  • Úložná přihrádka pod sedlem spolujezdce
  • Palubní literatura

Elektrický systém

  • Světla trvale rozsvícená
  • Světlomety a dálkové světlomety, asymetricky uspořádané
  • Multifunkční displej, stmívatelný
  • Single Wire System (sběrnice CAN)
  • Elektronický imobilizér
  • Třífázový alternátor 486 W a zásuvka 12 V
  • Pádové čidlo
  • Diagnostické rozhraní
  • Systém výstražných světel
  • Kouřové ukazatele směru a LED zadní světlo

Zvláštnosti

  • 2 nastavitelné jízdní režimy „Rain“ a „Road“: BMW Motorrad Race ABS a ASC (automatická kontrola stability) nastavené na jízdní režimy
  • Vícelamelová spojka v olejové lázni, anti-hopping, mechanicky ovládaná
  • Demontovatelný nosič registrační značky

Zvol si svůj styl

  • Bílá/závodní modrá metalíza/závodní červená Racing red

  • Závodní červená Racing red


  • Matná oceánská modrá metalíza

     

 

Žádné skladové vozy k tomuto modelu nejsou k dispozici

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám