BMW M8 Competition Coupé, BMW M8 Competition Cabrio a BMW M8 Competition Gran Coupé vynikají kombinací neobyčejného výkonu, podmanivého luxusu a impozantního vzhledu.
Nejnovější BMW M8, které je k dispozici ve třech karosářských verzích, se vyznačuje novými barvami karoserie a M koly z lehkých slitin. Pro luxusní vysokovýkonné modely budou poprvé k dispozici světlomety M Shadow Line, jež nabízí další možnosti individualizace vzhledu. Současně s tím přináší do interiéru nový závan svěžího stylu v podobě čalounění kůže Merino a Alcantary v novém barevném provedení černá/oranžová Sakhir Orange. Ovládací systém BMW iDrive je nyní pro jednodušší ovládání vybaven 12,3" dotykovým displejem.
BMW M8 Competition Coupé, BMW M8 Competition Cabrio a BMW M8 Competition Gran Coupé představují vrchol modelové řady BMW M GmbH a zajišťují značce silnou pozici v segmentu luxusních vozů. Díky specifickým provedením karoserie přináší tato trojice vrcholných modelů svoji vlastní individuální interpretaci charakteristických M jízdních vlastností do vysoce prestižního světa luxusních sportovních vozů.
Klíčovým prvkem všech tří modelů jsou technologie pohonného ústrojí a podvozku navržené tak, aby poskytovaly vzrušující jízdní zážitky. Hnací sílu pro impozantní jízdní výkony těchto vozů obstarává osmiválcový motor vybavený technologií M TwinPower Turbo, který dosahuje maximálního výkonu 460 kW/625 k a nejvyššího točivého momentu 750 Nm. Jak je u M automobilů zvykem, motor je díky své chuti po otáčkách schopen produkovat vysoký točivý moment v širokém pásmu otáček, zatímco osmistupňová převodovka M Steptronic s funkcí Drivelogic a systém pohonu všech kol M xDrive zajišťují optimální přenos výkonu na vozovku. Jednotlivé prvky pohonného ústrojí vzájemně spolupracují s mimořádnou přesností a poskytují sportovní výkony, které uspokojí a zároveň nadchnou – například zrychlením z 0 na 100 km/h za pouhé 3,2 sekundy (BMW M8 Competition Coupé a BMW M8 Competition Gran Coupé) nebo 3,3 sekundy (BMW M8 Competition Cabrio).
Technika podvozku vycházející ze světových poznatků závodních vozů je individuálně naladěna pro každý konkrétní model a zajišťuje tak harmonickou kombinaci dynamiky, agility a preciznosti, které jsou charakteristickým rysem jízdních vlastností automobilů BMW M. I zde byly zúročeny zkušenosti získané při vývoji závodního vozu BMW M8 GTE.
Podvozek nových modelů BMW M8 kombinuje elektronicky řízené tlumiče a elektromechanické řízení M Servotronic s integrovaným brzdovým systémem nabízejícím dvě nastavení odezvy pedálu.ŘIdič si tak může vybrat mezi komfortnější, nebo naopak přímější sportovní odezvou. Zákazníci si mohou jako alternativu ke standardním M brzdám s dvoudílnými kotouči zvolit také M karbon-keramické brzdy.
Stabilizační systém DSC (Dynamic Stability Control) řidiči umožňuje aktivovat režim M Dynamic Mode (MDM), který umožňuje zvýšený prokluz kol. V kombinaci s pohonem všech kol M xDrive, který upřednostňuje kola zadní nápravy, může řidič provádět extrémně dynamické jízdní manévry, včetně řízených přetáčivých smyků. Součástí standardní výbavy jsou 20palcová M kola z lehké slitiny, obutá do vysokovýkonných pneumatik o rozměrech 275/35 R 20 vpředu a 285/35 R 20 vzadu. Další M kola z lehké slitiny se stejnými rozměry jsou připravena na seznamu volitelné výbavy. Patří mezi ně nový model v designu Star-spoke s dvoubarevným černo-šedým povrchem.
Interiér nových modelů BMW M8 je kombinací nezaměnitelného designu interiéru ve stylu M a moderního luxusu. Standardně dodávaný BMW Head-Up Displej nabízí M specifické zobrazení informací. Tlačítko Setup na středové konzole zajišťuje přímý přístup k nastavení motoru, tlumičů, řízení, pohonu všech kol M xDrive a brzd, což řidiči umožňuje nakonfigurovat si vlastní individuální nastavení. Dvě různá nastavení lze trvale uložit spolu s řidičem preferovaným nastavením zvuku motoru, charakteristiky řazení, stabilizačního systému a funkce Auto Start Stop a poté je vyvolat stisknutím jednoho ze dvou M tlačítek na volantu. Tlačítkem M Mode na středové konzole je navíc možné měnit jak chování asistenčních systémů, tak informace zobrazované na přístrojovém panelu a Head-Up Displeji. V tomto případě lze volit mezi nastaveními ROAD, SPORT a TRACK.
K intenzitě zážitků z jízdy v těchto vysokovýkonných sportovních vozech přispívají také standardně dodávaná M sportovní sedadla. Pro autentickou atmosféru závodních vozů jsou k dispozici pro řidiče a spolujezdce rovněž skořepinová sedadla M Carbon. Tato sedadla se vyznačují výrazným tvarem, obnaženými povrchy z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP), integrovanými opěrkami hlavy, výřezy v opěradle a v bočnicích a otvory pro vícebodové bezpečnostní pásy. Kombinují v sobě závodní funkčnost s vynikajícím komfortem na dlouhé vzdálenosti a přepychovým zpracováním. Jsou vyhřívaná a elektricky nastavitelná s paměťovou funkcí na straně řidiče a jsou taktéž vybavena osvětleným logem „M8“ v opěrkách hlavy.
Interiér nových modelů BMW M8 je standardně čalouněn kombinací kůže Merino a Alcantary, a to jak v případě M sportovních sedadel, tak v případě skořepinových sedadel M Carbon. Toto čalounění je poprvé k dispozici také v barevném provedení černá/oranžová Sakhir Orange a všechny varianty mají černé Alcantarové sekce, které se nyní objevují i na čalounění přístrojové desky a horní části obložení dveří.